Bence gidilmez. Bebekler için düğün ortamı riskli. Kalabalık , ses, görmek isteyenler,pat diye kucağına alıp sevmek isteyenler. Maalesef çok uyaran da bebekler için zararlı. Götürenlere saygı duyuyorum tabi ki herkesin kendi bebeği ama ben götürmezdim.