Aylardır mastitle uğraşıyordum sonunda dün ameliyat oldum apse yapmış. Şu an yaram açık ve diren var. Bakamadım ama çok geniş değil bir parmağın ilk boğumu kadar dediler. Daha önce bu ameliyatı olanlara sorum şu; diren ne zaman çıkarıldı ? Acılı bir işlem mi? Yara ne kadar sürede kapanıyor. Tekrarlayan oldu mu ki en büyüm korkum bu… süreci biraz anlatabilirseniz çok sevinirim