Kızlar oğlum 4.5 aylık. 3 saate bir besleniyor Cc oranıysa değişiyor bazen 120 bazen 30 bazen 150 yani. Ama her türlü 2 mama arası 4-5 kez kusuyor. Çok yoruldum sürekli bi üst değiştirme duş aldırma modundayız. Aptamil kullanıyordum bebelac gold aldım yine aynı. Önerileriniz var mı