Bebeğimin kilosu 3.ayın sonunda 4.500 dü doktor sınırın altında dedi çok canımsıkıldı😞nerdeyse 2 ay düzgün emmedi uzayan sarılıktan ,saat başı emzir dedi ,sütüm normalde var ama akşama doğru çok az oluyor su bir haftadır yememe dikkat ettim sanki yüzleri hemen doldu bebeğimin kızlar nasıl en hızlı yoldan bebeğimin kilosunda artış sağlayabilirim ,hemde daha çok sütümü nasıl arttırabilirim 😞morale aşırı ihtiyacım var