Umutbebek1 Bebeğime mama yaptım soğuyana kadar emziriyim dedim ancak uyudu ve bu mama çöp mü oldu dolapta dolapta bekletebiliyor muyuz ?
Arzugok Bazen bizde de aynı sorun oluyor geçen bir gittiğimiz de doktorumuza sordum ağzına değmediyse yani hiç içilmediyse oda sıcaklığında 2 saat dolapta 6 saat kalabilir dedi ama içipte yarım kalan mamayı asla bekletmeyin dedi
Arzugok Umutbebek1 o zaman bence dolapta bekletebilirsiniz ben o şekilde yapıyorum çünkü hatta uyanma saati yakınsa uyanınca verecekseniz dolaba koymanıza da gerek yok
Arzugok Umutbebek1 geceleri uyanması saatli kızımın 12 de uyanır gece mutlaka 11 buçuk gibi hazırlarım uyanınca hemen veririm yoksa beklerken çok ağlıyor ağlamasın diye