Kızım 2 gündür gündüzleri hiç uyumdi gece ateşlendi ben uyumdim acile gotrcektim kullagindan dolayı annem kullagi ağrıyor saçını tutmaya çalışıyor dedi süt döktüm anne sütü mecbur kaldım burda hava yağışlı arabam yok acile gotrcek 2 gündür sütüm azaldı yok gibi acaba mamada doymuyor mu bendede doymuyor ne yapacağımı bilemiyorum mamayimi degstrsem dicem mamalar çok pahalı aileme daha fazla yük olmak istemiyorum boşanma stresi kızım huzursuz kendimi iyi hissetmiyorum…. önere bileceğiniz bir mama ne bilim sütüm artacak bişey bu arada ateşi yok şuan hemşireyle görüştüm pamuğa vazelin sur o yatstrr dedi öyle yapıyorum ateşi kusma si ağlarsa sürekli götür dedi ateşi yok ağrısı var ağlıyor durmuyor vazelini sürdüm sakinleşti