Bebeğim 5 ay 20 günlük 2-3 gündür kusuyor sürekli dün doktora götürdük idrar tahlili yaptı ve karnını röntgen çekti soğuk almış dedi
kötü birşey çıkmadı şükür
Az önce altını açtım kakası normal hafif sıvı ve sarı ama içinde kıvamı katı rengi koyu yeşil siyaha dönük gibi 3-4 parça vardı biraz korkmadım değil sebebi nedir acaba kötü birşey mi bu yoksa üşüttüğü için mi böyle