Merhaba herkes dertli bende kendi derdimde bahsedeyim:) benim kizim da 4,5 aylik doc dr a gittik anlatti etti diyete basladim suy ve sut urunlerini 3 haftaya yakin kestik doktora gitmwm biraz gecikti gitmwden 2 gun once unutkanligima geldi ve mevlutte ayran ictim tatli yedim bir guzell sonra aksam bi baktim cocugun gaziyla iplik gibi kirmizi seyler var.. bugun doktora gittik iyi ki de ictin demekki hemen bir iciste yapti dedi...sutumun yettigini dusunuyorum bu aralar kizimda gece uyku problemi var aglayarak kalkiyoruz saatte bir ama memeye gelince biraz cekip tekrar uyuyor 4. Ay atagi diye dusunuyorum..doktor mamayi sut yetiyorsa vermeyebilirsin ama bagirsaklari rahatlasin diye bence biraz ver dedi sizce ne yapayim bir de dedki 30 cc ye 1 olcek dedi deneme amacli mi oyle dedi acaba