Bebeğim 4 ay 10 günlük emzirene kadar yapmadığım kalmıyor çoğu zaman da emmiyor asla yada çok kısa emiyor napicagimi şaşırdım yaa nasıl baş edicem bununla birde sütüm zaten az emmedikce iyice kesilir diye korkuyorum emmeyince de mama vermek zorunda kalıyorum aç kalmasın diye 6 ay emseydi bari 🥺