Evet hanımlar oğlum 2 yaşında .parka vs çocuk ortamının çok olduğu heryere mümkün mertebe götürürüm.siddetten yana değilim ama en azından kendini savanuna bilsin diye konuşurum anlatırım.Çekingen ve hakkını savunman çocuk olmasin diye yemesinden,giymesinden,oyuncagina kadar hicbirseyden de mahrum etmiyorum.asil konuya gelicem şimdi.bugun parka götürdüm .normalde kimsenin oyuncağı veya esyasin içi. Aglamayan çocuğun baskasinin kırık oyuncagi için ağlıyordu.o bitti başka birinin eşya derken öyle öyle ağladı.cocuk ortamına da girmiyor çekiniyor.ne yapayım akıl verin. Kendimi kotu anne gibi hissettim🥲🥺😑