Nur-kbra16 Kızlarrr, sezaryen sonrası genital bölge temizliğinizi nasıl yaptınız? Tüylerinizi alırken sizde uyuşukluk hissettiniz mi? Uyuşukluk ne zaman geçer acaba? Dikişler tam olarak ne zaman geçer ki keserken korkuyo insan
Yasemin-kckdgn Nur-kbra16 40 ım çıkınca ağdaya gittim ağda yapan arkadaşım yıllardır ona giderim ağdaya yavaş bir şekilde yaptı hayatım boyunca jilet vs. Sürmedim ağda candır uyuşukluk hiç geçmiyor keza neşter vurulan bölgede hücreler ölür his kaybı oluşur👍
Deletedmom_79 Nur-kbra16 dikişine hastaneden çıktıktan sonra hiiiiç bişey olmaz. Ben 20. Günümde falan temizlenmiştim uyuşukluk açıkçası kadından kadına değişken ama benim 2 aya yakın sürmüştü. O kısmı enine tıraş edebilirsin çıkış yönğ bozulmuyor en azından ıyyyy içim gidiyo demediğiniz zamana kadar idare eder😄