Kızlar merhaba bebeğim 43 günlükken tüm vücudu kızardı kabardı doktorumuz süt yumurta alerjisi oldugunu söyledi 15 gündür diyetteyim merak ettiğim şu bebek bu kadar küçükken doktor önerisiyle sadece mama ile besleyen var mı varsa bu zararlı bişey mi çünkü salça domates kayısı felanda alerji yaptı çok huzursuz olunca öyle görmeye dayanamıyorum aklımdan sadece mama ile beslemek geçmiyor değil 😔 alerjik bebek anneleri yardımcı olabilir mi?