Kızlar merhabaa
5 ay 9 günlük bebeğim bı kaç aydır kilo problemi yaşıyor. Naptiysam kilo almıyor çocuk.
Emiyordu birakti, sağıp veriyorum mama da veriyorum ama çocuk kilo almıyor. 3290 doğmuştu, şu an 6300 falan.
Doktor zayıf diyor kilo alması lazım diyor. Ama fazla içiremiyorum ki çocuğa.
Mesela 90 ictiyse süt üzerine mama almıyor.
Ya da 90 mama ictiyse 30 daha içmiyor. Biberonu ısırıyor, eliyle ittiriyor.
Nasıl olacak böyle bilmiyorum.
2 saatte bir vermeye çalışıyorum içmiyor, aralığı uzattım uyuklamadan içmek istemiyor. O kadar yoruldum ki artık. Tüm gün mama veya süt elimde bebeğimi beslemeye çalışıyorum ama olmuyor.
😞 nolacak böyle, var mı başına gelen, çözümü olan vs ?