3,5 yaşında öğlen yemeğni akşam yemeğini asla yemiyor kahvaltı zorla ara öğünler belki çok nadir ama vermesem asla acıktım demez
Denedim 5 gün gibi bi süre acıktım desin diye vermedim yine de yicem demedi
Var mı böyle çocuğu olan yemeyen
Zühre ana kullandım fayda etmedi doktora götürdüm kan değerleri normal
Napcamı şaşırdm yoruldm walla