Kızım 5 ay 24 günlük yeni doğunca bile nekadar emzik versem geri itiyordu bı arkdas sayesinde avent in 0/6ay emzigini verdim.hemn tuttu şimdi 6/18 ay grubunu aldım deniyorum midesini bulandırır gibi geri ittiyor daha önce tuttuğu emzigini veriyorum onu rahatlıkla.aliyor acaba daha erkenmi büyük emziğe geçmeye tutarmi yoksa hep böyle devam ederimi başına gelen bilen anneler please🥲