Egelihayat son 1 haftadır özellikle o kadar çok arttı ki uyanmaları.yatırıyorum 1 saat sonra emmeye uyanıyo ağlamaya başlıyo gözler kapalı.bi şekilde emip yatırıyorum 15 dk sonra gene uyanıyo inşallah düzelir en kısa zamanda 😌uyuyamamak çok zor.bazen yatırdığımı hatırlamıyorum ağlama sesine uyanıyorum yatağamı bıraktım uyuyakalıpta diye korkuyorum sarhoş gibi oldum 😴😴