ozlemmm Merhaba anneler. 11 aylik bebegimle tatile gidecegim. Bu mayo bezler çişi tutmuyormus tabi mantikli aslinda. Peki nasil olacak normal bezini baglayacagim denize sokarken mayo bezini mi gecirecegim? Denizden cikinca hemen atiliyor mu tekrar kullanilabiliyor mu?
Busra2089 ozlemmm Ay bunu bende çok merak ediyorum bizde 15 aylıkken gidicez düşünüyorum acaba nasıl oluyor diye 😅
Srpslk ozlemmm geçen sene gittim direk mayo bez giydirdim zaten şişiyor cisi de tutuyor ama. Eğer tekrar denize havuza sokmayacaksam çıkarıp atıp kendi bezini taktım yada çok şişip dolduysa çıkarıp yenisini taktım mayo bezin ama kakaya denk gelmedim bilemiyorum ;)
Rez ozlemmm geçen yaz kullanmıştım bütün alt alma işlemlerini yaptıktan sonra denize havuza sadece mayo bez giyindirip soktum, ilginçtir ki altına da yapmadı hiç sudayken,
keskebirazuyusam Canım ben mayo bezi giydiriyordum sadece. Normal bez, üstüne mayo bez çocuk Eskimolar gibi olur ya. Deniz e girip çıkınca zaten atıyordum o bezini, tekrar kullanmanız için kurutmanız lazım