Merhaba hanımlar , 2 ay sonra işe başlayacağım işe başlayacağım zaman beveğim 10 aylık olacak ve kızımı kreşe göndereceğim . Şimdiye kadar hiç süt sağma pompası/makinesi kullanmadım . Kreşe göndermem için hangi süt sağma makinesi/pompasını önerirsniz? Ses çıkarmayan emişi güçlü olanlar tercihimdir . Kullanıp memnun kalanlar öneride bulunabilir mi ona göre alım yapacağım . Şimdiden teşekkürler