Merhaba hanımlar 7 haftalık hamileyim kan testi yaptırmıştım geçen hafta rubella img ve rubella igg pozitif çıktı avidente testi yaptırdım ama 10 gün içerisinde falan çıkacak. Bende biraz araştırdığımda pekte iyi şeyler çıkmadı kafama takıldı da böyle bir durum yaşayan varmı acaba