Sebilee Kızlar sezeryan doğum yapalı bir hafta olucak korse taktım şimdi bugün doğru mu yaptım belirli bi süresi var mı acaba
Ogrenecekcokseyvar Sebilee bana doktorum çıkarttığın zaman acıyorsa kullanma demişti . Onun yerine tayt giydim hep 2 aylık oldu bebişim sezeryan göbeğim gitti bile azcık kaldı
Ogrenecekcokseyvar Sebilee ve genelde 2 haftadan sonra kullanılıyor diye biliyorum korse sadece kasları durduğunu söyledi bana onun yerine sıkılaştırıcı krem kullanabilirsin
sezer2022 Sebilee 10.günde başladım 3 ay taktım ama 9 ay oldu göbeğim gitmedi Ogrenecekcokseyvar maşallah size