Mommymom_ Bebeğinizin sakin anlarını değerlendirin gidin hemen bi kahve yada çay için, uzanın, istediğiniz bir şeyi izleyin genelde yarıda kalır ama 😂 Yani boş bulduğunuz her vakti değerlendirin. Sürekli ilgilenmeniz mümkün değil yorar bu. Oyun halısı varsa duruyorsa koyun o sırada ne yapacaksanız yapın ne kadar anneysek o kadar insanız dediğiniz gibi. Mental ve fiziksel olarak buna her annenin ihtiyacı var ve kendinizi hiç kötü hissetmeyin. Gün içinde yeteri kadar ilgilendiğinizi düşünüyorsanız tamamdır fazlası sizi gerçekten yorar rahat olun.