Narin Deletedmom_297 Bexero 2 dozu doktorumuz yaptı ama şimdi boşuna hastaneye gitmek istemiyorum ortalık hastalıktan kırılıyorken.Acaba dedim eczaneden alıp sağlık ocağında mı yaptırsam,takibinizi yapan ebeniz mi yaptı yoksa doktorunuz mu?
Narin Ozge23 Belirli bir yaş aralığı yok 2. Aydan itibaren yapılabiliyor.Dozlar arasında en az 2 ay olmalı.
Serene Narin Aşıyı aile hekimi yazmadan vurmuyorlar,o yüzden önce aile hekiminize gidin,aşıyı yazsın,sonra eczaneden alıp vurdurun.biz o şekilde yaptık hep özel aşıları.
Deletedmom_297 Narin ebemiz yaptı bende hep özelde yaptırıyordum bu sefer gitmedim cunku doktorum izinli çok ta güzel vurdu vurdurun hiçbişi olmaz
Asel_2019 Narin yoo ne gibi bir sakıncası olucak ki diğer aşılarımızıda hep sağlık ocağında yaptırıyoruz
Asel_2019 Serene özel aşı oldupu için aile hekiminin yazmasına gerek yok eczaneden alıp ebeye vurdurabiliyorsunuz
Ayten4848 Bende ebemizi aradım az önce menenjit aşısını yazdırsak alıp gelsem yapar mısınız diye özel aşı yapmıyoruz dedi ama sizde sağlık ocağında yaptırmışsınız. Bende hep özel hastaneye gidiyordum bu ay bişey yok gitmeyelim dedim ama gidilecek gibi yine 😞😞😞
Serene Asel_2019 Malesef bu dediğin her yerde geçerli değil.Birkaç ay önce bu yüzden hem aile hekimliğimiz hem de evimizin ordaki özel hastane aciliyle kavga ettik. Sağlık bakanlığını aradım şikayet için. Bu şekilde yapabileceklerini söylediler.Özel aşıların yan etkisi çok olduğu ve bir şey olduğunda vuran kişi zan altında kaldığı için,Aile hekiminizin onay vermesi yazması gerekiyormuş. Aile hekimliğimizi değiştirdik ve artık bu şekilde sorunsuz vuruluyor.
Asel_2019 Serene doğrudur asıl bu aşıların hepsi yeni aşı eskiler gibi ateş bile yapmıyor ama dediğin gibi her yerde geçerli değildir bizim burda hiç öyle birşeyle karşılaşmadım.