Simmomy sağım yapıyorsanız bir şey sormak istiyorum size ; benim sütüm çok tazyikli geliyor. Onun için makine aldım ben. İlk tazyiğini biraz makineyle sağayım, sonra bebeğimi emzireyim diye. Gerçi yapmadım hiç öyle, hep emzirme sonrası sağdım ama. O ilk süt şekerli su gibi, besin değeri az, doyurucu değil. Ama atmaya da kıyamıyorum, buzluğa stok yapsam acil durumlarda kullansam diye düşündüm de. Biriktirdiğimin hepsi ön süt oldugu için acil durumlarda bebeğimi doyurmaz mı acaba?