omerinannesi0509 Arkadaşlar uyku çok önemli diye düşünüyorum nasıl başlarsak öyle devam eder 2 aylık olana kadar bekledim şuan başlamak istiyorum sizce mantıklı mı?
Cicegimbalim omerinannesi0509 ay nasıl olmak nasıl yapılmalı bizde tam iki aylık olduk iki gündür kul uykusu gibi 10 dk uyutuyor uyanıyor ilgi istiyor en ufak şeyde hemencecik uyanıyor tükenmek üzereyim ili gündür 😕
sabirsizbebek15 omerinannesi0509 gaz sancısı varsa boşuna caba bence. Daha sonra diş çıkarması var tekrar bozulacak bir rutin oluşturup kendi halins bırakmak en iyisi
AsilDorukAnnesi omerinannesi0509 Bebeklerde alışkanlıklar 3.aydan itibaren başlar diye biliyorum ama yanıltmayayım sizi yinede
omerinannesi0509 Cicegimbalim saat 9 da yatağına yatırıyorum zaten çok uykusu oluyor gün içersinde hiç uyumuyor uyusa bile 10 dkk sonra uyanıyor. Sonra yatağına giriyorum bizimkisi beşik değil de yatak olduğu için iyi oldu kolayca girip ona masal kitabını okuyorum biraz mırıldanıyor ama sonra uyuyor bakalım böyle devam edebilirsek çok iyi olur sizde deneyin inşallah olur 🤲🏼♥️
omerinannesi0509 aselrigel çok zor oluyor ya sonradan etrafımdan duyuyorum da arkadaşın kızı 3 yaşına kadar uyumamış 🙄
aselrigel omerinannesi0509 omerinannesi0509 Tabi ne kadar erken kurarsanız o kadar kolay alışır 2 ay gayet normal bence şimdi günlerde kısa akşam 7-8 gibi uyutun ondan erken uyursa çok erken kalkar 😃
omerinannesi0509 AsilDorukAnnesi yani boşuna 1 ay çabalamış olurum diyorsun? Ya bizimkisi parmağında oynatmaya başladı bizi o yüzden erken olsun dedm
zeynepzeze Bende düşünüyorum artık uyku düzeni. Çokta erken gibi gelmiyor bebekler her şeyi çabuk öğreniyor mesela gece uykusunda uyanıp onunla konuşursan devamlı onu isterlermiş.. Am kolik bir bebeğiz nasıl bir düzen oluşturulur bilmiyorum 😢