Luba2626 Anneler merhabalar bebeğinizin giysilerine hangi deterjanları kullanıyorsunuz ve memnunmusunuz acaba
Melis1706 Luba2626 dalin kullaniyorum yikadiktan sonra bir kere durulama programini calistiriyorum kopuk falan kalmasin diye
livanurvealpinannesi61 Luba2626 obirnaturel kullanıyorum içeriğinde kimyasal madde yok kokusu da çok güzel memnunum.
livanurvealpinannesi61 Seheeeeeeer granül deterjanlar makineye zarar veriyor boruları tıkıyor birçok kişi makinem bozuldu diyor sıvı deterjana geçtim bende o yüzden.
Askimizinmeyveleri Luba2626 e bebeğin granül sabununu kullanıyoruz ama biz kendimizede kullanıyoruz daha sağlıklı diye Lekeleride güzel çıkartıyor
deleted20517 Luba2626 Dalin yumusaticisi ve sıvı deterjanını kullanıyorum memnunum hem yumuşacık oluyor giysileri hemde misler gibi kokuyor
Arasinannesi20 Baby me yumuşatici ve deterjani 5 kg olandan aldım 6 aylık olduk hala yarışı dolu cokta güzel kokuyor 🌸
Betulalyaa Bende dalin kullanıyorum ama lekeleri çıkmıyor kıyafetlerin acaba ekstra başka bişey kullanıyormusunuz leke çıkartıcı gibi ?