Çoğuna göre saçma gelebilir ama artık endişe duymaya başladım 6,5 aylık 8 dişi vardı şimdi 7 aylıgız üst digerlerin kabardıgını farkettim biri bitiyor biri başlıyor hergün çığlık kıyamet diş ağrısı cekiyoruz gece saat başı uyanıyor zaten ilk 3 ay kolik bir bebekti sonrada diş eziyeti başladı.Sizde de böyle mi durum ilerisi için sorun olur mu ki ?