mrvyldzakn Hamileliğin 34.haftasında karnım çatlamaya başladı ve ciddi çatlakların oluştu franksiyonel lazer ile tedavi yöntemi duydum doktor ile görüştüm tek seans 4bin diyor yaptırıp sonuç alan var mı? Yaptırmalı mıyım?