Deryamaysa ishal olduğumuzda nasıl yetişkinler sıvıya ihtiyaç duyuyorsa bebeğim de ihtiyaç duyar diye düşündüm bende vermiştim yani 3 aylıkken falan verdim 2-3 günde bir çay kaşığı kadar. Şimdi 4,5 aylık günlük bir çay kaşığı veriyorum kendisi de istiyor zaten . Kaynamış soğumuş su veriyorum ya da alabilirsem bebek suyu alıyorum