Oğlum ekimde 3 yaşına giricek çocuklarla güzel oynar biyere gittiğimizdede oynar ama dün arkadaşım geldi onun oğluda 4 yaşında hiç birşeyini paylaşmadı anlatıyorum anlamıyorda neden böyle yaptığınıda anlamadım evde genelde yalnız oynuyor ondan kaynaklımı bilmiyorum dün onlar gidince uykuya geçti gündüz uykudan damı oldu anlamadım ama rahatsız oldum çok