Kızlar bebeğim 3 aylık.Masallah her ay yaklaşık 1 kiloya yakın aldı.Ben süreç boyunca günde en fazla 2 kere mama verdim bazen hiç mama vermedim hatta 2 3 hafta boyunca hiç vermedim.Emzirirken çocuğum çok huysuz bırakıyor kafasını itiyor sağa sola çeviriyor göğüs ucumu damağıyla sıkıp aşağıya doğru çekiyor.Dogdugundan beri hiçbir zaman uzun uzun emmedi.Emmeyi bırakıp ağlıyor huzursuz uyumuyor.Simdi sütüm yetmese bu kiloyu nasıl alacaktı?Ha bu arada emzirmeden sonra birkaç gündür ardına mama veriyorum ve yiyiyor eğer doysa yer miydi?O aldığı kiloları gunde en fazla 2 kere yediği mamayla almış olabilir mi?🥲🥲🥲🥲