Arkadaşlar merhaba 22 aylık oğlum var aşırı emiyordu göğüslerim okadar kreme rağmen yara icinde kaldı mecbur kestim sütten sorum şu ki her anne gibi gece bende aç mi acaba diye stres yapmadan edemiyorum sizler ne yaptiniz gece uyumadan doyuruyorum 3. günümüz günümüz bugün zorolla yiyor devam sütü aldim en azindan uyumadan içsin diye sevmedi var mı önerileriniz ne vereyim napayim bilemedim emerek uyumaya alisik olduğu icin geceleri zor geçiyor tabi bende acıktı sanıyorum haliyle yorumlarinizi bekliyorum 🤗