Bebeğim 2 buçuk aylık, 2 aylık olasıya kadar 30 dk tuttuğu bile olurdu ve karnı dopdolu olurdu göbüşü dolardı, şimdi göbüş de dolmuyor, göğsümde süt var bence, ama gazlanıyor galiba ondan çıkarıyor memeyi, gaz çıkarmaya çalışıyorum sonra güç bela diğer memeyi tutturuyorum ve aynı hikaye. İlk memeyi tutmuyor boşalıyor ondan galiba 🤷🏻♀️ normal mi? Siz kaç dk emziriyorsunuz?