Premomezra inşallah darısı size diyim ☺️ söyle söyleyim ikinci doğumum kendiliğinden gitmedi bazı insanlar da kendiliğinden gidiyor bende sadece 7 kilo gitti gerisi kaldı hatta üzerine almaya başladım sütüm azalır diye cesaret edemıyordum ama bebeğim sadece iki ay güzel kilo aldı ondan sonra hep az almaya başladı ne kadar yesemde en iyisi saglıklı beslenmek diye düşündüm tek yaptığım düzenli beslenmek sporu hayatıma sokmak oldu ilk 5 kiloyu sporsuz bir ayda verdim geri kalanı da 1 ay dolmadan sporla verdim iki öğün beslendim bir de ara öğün yaptım aburcubur alışkanlığımı bıraktım bol su tabi birde beyaz ekmegı bıraktım onun dışında herseyi yedim