-merak- Benim 19. günüm şuan. Dikişlerim estetik olmasına rağmen batikonla pansuman yapıyorum ve kabuklaşmalar oluştu. Ne yapmam gerekiyor iz bırakır mı böyle kalmalı mı?
Gulsemmm Ne kadar estetik olsada ince bir çizgi kalıyor benim de o şekildeydi ama çok fazla belli olmuyor 2-3 yıla kadar da belli olmicak duruma gelir dedi doktorum