MomB04 Arkadaşlar 37 günlük bebeğim var lakin çok huzursuz karnı tok gazını çıkarttım altı temiz ya bilmiyorum ne sabaha kadar uyudu ne de şimdi uyuyor yatarken mızmızlanıyor ben anlamadım
Bssraa2 MomB04 bağırsakları tam gelişmediği için gaz oluyor maalesef ne kadar alttan gaz çıkartırsa çıkartsın rahatlamaz sürekli emdikçe yenisi oluyor 3.aydan sonra rahatlarsınız geçmiş olsun
Mervetnl MomB04 damla yaramıyor olabilir o zaman değiştirin bence sabsimplex bizde işe yaramamıştı nurse harveys colex şurup 🫶🏻 Çok kalp veriyordum 15-20 dk sonra gaz çıkarıyordu
Mervetnl MomB04 daha bir çok şey var Mommys bliss Bigaia Relactaz Bunlar aklıma gelenler. Birde alerji için bi doktorunuza danışın bence 🌸 Zor süreçler ama biticek 🥰