ballilokum3 Gelin sohbet edelim anneler ideal yaş aralığı kaç olmalı 😂 sizin çocuklarınız arasında kaç yaş var ve iyiki mi yoksa pişman mısınız
Araseymen ballilokum3 3 bucuk yasinda oğlum 2.5 aylik kizim var iyiki diyorum.başa sarmak zorladi ama oğlum hiç zorlamadi beni aksine elim kolum oldu kardeşini daha şimdiden oyalıyor ben temizlik yaparken yaninda duruyor emzigi falan düşerse veriyor aglarsa beni çağırıyor(süpürge sesine duymadigim icin) memnunum ideal zamanda yapmışız 🤣🤣
FatmanurDemirBerber Benimde 2.5 aylık oğlum var. Açıkcası araları fazla olsun istemiyorum. Oğlum 1 yaşındayken ( Allah’ın izniyle tabiki🤲 ) düşünsek sizce erken mi olur
yasacmalamalo FatmanurDemirBerber yaa bnce erkn ya eger yardımcı olck birileri vrsa sz bılırsnz yine ama bn 4_5 yas olmalı dıorum
Baybyy ballilokum3 benim çocuklarımın arasında 12yas var bence bu kadar uzun yaş farkı olmamalı çok zorlanıyorum bide herşeyi unutmuşum sil baştan yaptın herşeyi
Mmeelliikkeee ballilokum3 kızım 19 aylık, ben yeni test yaptım planlı sayılır tabi pozitifi gördüm , bu hafta içi kan vericem. Kızım sakin yapılı sorunsuz bir bebekti inşallah sağlıkla gelir oda öyle olur hayırlısı diyelim. Ama ben ücretsizdeydim tekrar ücretsiz düşünüyorum o yüzden iş hayatına dönmeden istedim birde yaşım 31…. Yani aile dinamitlerine göre herkes için değilebilir bir karar 🌺
Pasamm14 ballilokum3 bizde ikiciyi düşünüyorduk biz hep arası üç yada üç buçuk yas olsun dedik oğlum üç yaşında girmeden hamile kaldım ama bebeğim yaşamadı karnımda kalbi durdu inşallah Allah nasip ederse yine istiyoruz Benim kardesimle aramda 6 yaş var ben de annemde o zamnalr çok zorlu olmuştu ben ilk okula başladım anneme ihtiyacım var kardeşim iki aylık onunla ilgilenmesi gerekiyor o yüzden bana gore ideal olan üç yada dört yaş
Bssraa2 ballilokum3 en az 6-7 yaş düşünüyorum oğlum tam büyüyecek rahata kavuşacağım belki yapmam bile ikinci çocuğu kararsızım aslında hem bir kızım olsun istiyorum hem çok korkuyorum tekrar yorucu şeyleri yaşamaktan
2kiz1oglan Bir numarayla iki numara arasında 4 yaş var, iki üç arasında 6 yaş, birle üç arasında da 10 yaş. Bence olmamalı diyenlere kulak vermeyin, kızım 20 günlük oldu, iyi ki olmuş
Zeliff ballilokum3 ikinci çocuk şuan düşünmüyorum kazara olursa başım üstüne. Ben ikisi bir arada büyüsün kafasına karşıyım. Bitki yetiştirmiyoruz sonuçta. İkinci bir bebek geldiğinde;ilgi bölünecek, küçük olanla mecburen daha fazla ilgilenilecek her konuda, bazı arkadaşlar annem-kayinvalidem destekçi diyor ama bir çocuğun annesine ihtiyacı var. Ben iki bebeğe maddi manevi yetebileceğimi hesaplamak yerine bir tanesini elimden geldiğince iyi yetiştirmek istiyorum. Birinin ihtiyacından kısmak istemiyorum. Ha ikisine üçüne her neyse ben yeterim diyenlere de helal olsun derim. En azından ilk çocuk kendini ifade edebilecek kadar büyümeli, kişisel ihtiyaçlarını karşılayabilmeli. Benim bebeğim sakin bir bebek ilk 4 ay kolikti sadece. Şuan iki buçuk yaşında ve düşüncelerim bunlar 🌼
Laalee ballilokum3 ılk oğlum 3.5 yasında küçüğüm 3 aylık zor evet ama ılerısı iyi olacak hissediyorum 😂