Bence arsa almak daha mantıklı. Kâr ve değer kazanma açısından. Altın olarak kalması ise en mantıksızı. Biz düğün takılarımız ile tarla aldık.(biz çiftçilik yapıyoruz siz arsa alın daha çok değerlenir.) Tarlanın 1 senede değeri 10 katına çıktı, üstelik ektik ve takıların 2 katı değerinde ürün aldık. Ve tarla yanımıza kâr kaldı. Altınlarım dursaydı 1 senede 2 katına çıkmış olacaktı sadece. Tarladan kazandığımız hasat parası ile bana araba aldık, arabada 1 senede 3 katına çıktı. Yaklaşık 200 binlik düğün takılarımız bize 2 milyon TL kadar geri döndü. Yatırım böyle yapılır diyor eşimi ve kendimi tebrik ediyorum.😂