
Hazır mevsimi gelmişken, pazarda manavda ve köyde kendi yetiştiren akrabalar doğalından ye diyerek bir poşet size de getirmişken hatırlatmakta fayda var diye buraya salıyorum 😏 Ben baklanın böyle bir şeyi olduğunu bilmiyordum,yalnızca listede bakla ileri yaşlarda yazdığı için e peki madem diyip geçmiştim. Pek de hazetmem zaten kendisinden, sanırım o yüzden. Ama seveni de çok. Başka gıdaların da böyle yan etkileri olduğunu biliyorum fakat eminim bilmediğim vardır. Bildiğiniz masum görünen, ay yok artık dedirten bir gıda var mı ?