Deletedmom_79 vallahi bende bir depresiflik var ama anneliğin zorluğu yorgunluğundan kaynaklı mı yoksa haptan kaynaklı mı ayırt edemiyorum o yüzden kararsızım aslında acaba bıraksam biraz kafam rahatlar mı yoksa onu bırakmayı bahane ederek psikolojim kendini mi rahatlatir 😄 bir de hala regl olmadım malesef döngüyü hap mı bozuyor acaba olmak mı iyi olmamak mı çözemiyorum 😄😄 bakalım ya kafamda bir sürü soru var