Kızlar hepinize selam
Cumartesi 40 kontrolüm vardı gittiğim de 46.Günümdü doktora gittiğimde kahverengi ipliksi bi seyler geliyordu doktoruma sorduğum da kırkbaşı başlamış dedi spiral istedim 3 ay sonra takabilirm dedi o yuzden doğum kontrol hapı yazmasını istedim Zlynda 4 başladık ama reglmde azalma oldu icmeye basladıktan sonra bu durum normal mi yoksa doktorumla iletişime geçmeli miyim?