@“Edanury”#p26238303yeni bebeğim var 5 aylık oğlum da 2,5 yaşında yerinizde olsam şuan asla yapmam.Dört yaştan önce inanın çok çok yıpranırsınız.Büyük çocuk kendi başına yemek yiyip tuvalete gidebilmeli ve okula mutlaka gitmeli kreş vs ondan sonra düşünün derim.Bana yapma diyen tecrübelilere de aman ne var ki bunlar iyi anne değil bakamıyolar çocuklarına diye burun kıvırıyordum hatta ben üçüncüyü bile yaparım diyordum ama o kadar haklılarmış ki