@"Edanury"valka daha ilk bebeğim 10 aylık ama böyle iki üc sene sonra bide kız olsun istiyorum sonrada Bi daha düşünmiyorumsonucta doğurup akmak kolay değil ben sadece Kız cocuklarına düşkün olduğum için düşünüyorum iki tane yeter Allah olmayanlara versin