Merhabalar anneler bebeğim 9 aylık 6. Ayında alt iki dişlerini çıkarmıştı şuan da üst dişlerinin çıkmasını beklerken alt yan kesici dişi çıktı yani altta üç dişi oldu normalde alt iki üst iki şeklinde ilerlerdi ama bizde bu şekilde oldu böyle diş çıkaran oldu mu acaba 🙂🫶🏻