Hayırlı akşamlar arkadaşlar. Epeydir bu durum var ben de. Bebeğim 56 günlük emzirdikten bir süre sonra göğsümde zonklama oluyor değişik bir acı. Her iki göğüste de aynı durum oluyor. Sonra geçiyor. Süt dolduğu için dedi annem ama size de sormak istedim. Bunun gibi zonklama oluyor mu sizde de