Kızlar merhaba,
Öncelikle aletle zayıflanmaz boğazını tutmadıkça verdiğini düşündüğün tüm kiloyu alırsın bunun bilincindeyim.
Fakat bir cihaz var ki birkaç zamandır takipteyim ve çok gitmek istiyorum evet diyet yapıyorum yani sağlıklı beslenmek diyelim yapıyorum ama yürüyüşe çıkamıyorum egzersiz yapamıyorum. Cihaz bence hepinizin karşısına çıkmıştır vakumlu yürüyüş bandı ama her merkezde adı farklı. Bu cihaz vakumlu olduğu için normal yürüyüşten daha fazla kalori harcatıyormuş kendine hiç dikkat etmeden bile kilo verenler çok. Erkekler bile gidiyor. Aranızda giden deneyimleyen var mı? Ya da öyle bir yerde çalışan bilgi sahibi olan?