Mihram8 haklısınız ama bazen insanın tahamülü kalmıyor , ben de 1. Ay bitince vermiştim uzamış sarılığı vardı doktor ver çene kasları gelişsin daha iyi emer ve sarılığı atar 3. Ayın sonuna kadar demişti, agzına verdikçe emzigi atıyordu , o attıkça ben agzına koyuyodum o attıkca ben agzına koyuyodum öyle öyle alıstı