Larinaz Hamazing,travazol kullandım 1 hafta geçsin die,bezi mamayı değiştim.ama yok geçmiyor.varmı yaşayan
Sseval Larinaz uzun bi süre aynı şeyi yaşadım en son prima iyi geldi, ıslak mendil umibaby sabitledim , arada pişik oluyo
Gecekusu2019 Larinaz biraz sacma gelebilir ama eskiler yapıyomus tabi onceden krem feln yokmus ve cok işe yarıyor kızartma kızartıyoz ya yagı kalıyo o yagını pişik bölgesine sür cok iyi gelir benm yigenmde öyleydi kanlı pişiktihatta onunki hep altı acıktı bez baglıyamıyoduk eşimn babaannesi boyle yapın dedı hemn gecti kullnmadgmız krem kalmamıştı bide arko kremde süreblirsin gcmiş olsun
Htlpyrk Larinaz birde bepantol pisik kremini deneyin. Arko kremde olabilir. Yagli oldugu icin belki faydasi olur. Gecmis olsun.
Larinaz Sseval ben ztn prima kullanıyordum miniese geçtim,ıslak mendil bile kullanmıyorum.pamukla siliyorum.ama geçmiyo sadece azalıyor 😒
Larinaz Berencik dr a gittinizmi.idrar yolu enf olabilir çiş kaka tahlili istedi ama biz daha yeni enfeksiyon gecirmiştik bşdaha idrar vermedik.ama devam ederse vericem tahlil.
EyseminOglu Benim oğlumda çatlayacak derecede pişik vardı mustela bariyer krem iyi geldi şu an kantaron yağını islak pamuğa döküp siliyorum daha iyi şükür nerdeyse tamamen geçti