Freud Acemi_anne ben de yedim bi kaç kez. Bebeğinin tepkilerinden anlayabilirsin bizde değişik olmamıştı
Annisss Acemi_anne çok yedim ya acısız ama etli de değil bisey farketmedim bide süt yapiyo diye bile duydum
Alican Acemi_anne birşey olmaz inşaAllah canim benim 4 aylık ben sürekli yerim biraz alıştırmak lazim onları bahartlıya acıya ilk zamanlar yetmezdim ama 3.aydan itibaren yedım
Linaaycaa Acemi_anne Ben haftada 2 3 yiyorum canım neredeyse hiç bi sıkıntı yok çok tuhaf ama süt bile yapıyo 😂
lamiya1905 Kaç kere yedim ben hamileykende dogurduktan sonrada insanin cani istiyo ya. Ama benim oglumda bir sorun olmadi şukur
Ahanife Acemi_anne hamileyken her gün yiyorum çok severim şimdi sık yemiyor ama arada bir kaçamak yapıyorum hiç sorun yaşamadım canım ama ben acı sevmem acız bol ekişli severim 🤩 içinde bulgur olunca sütte yapıyor😅
deletedmom719 Bende bunu çok merak ediyordum 😄 acısız bile acılı oluyor hafif o yüzden korkuyorum ama canım nasıl istiyor şöyle bol nar ekşili 😣
aselrigel Acemi_anne Bende çok severim yiyorum biraz gaz yapıyor onun dışında bir rahatsızlığı olmuyor 5 aylığız