merhabalar kızım 4,5 aylık geçen hafta doktora gittik bize şuan demir ilacına gerek duymadığına 5 ay kontrolünde kana bakıp vereceğini söyledi sağlık ocağından verilenide kullanma dedi
ama 4. ayda başlanmıyor mu normalde şuan ay sonunu getiremiyorum 5 ayı dolcak korkuyorum acaba bişey olur mu