Merve0227 2 aylık bebişim var 2 göğsümüde emiyor ama sağ göğsümü hem doğru düzgün tutamadan emiyor hemde o göğsümü emdikten sonra kusuyor neden olabilir acaba ? Sol göğsümde böyle sıkıntısı yok
Merve0227 arslaninannesi98 kolik olduğu için mecbur gazını çıkarıyorum her iki göğüs arası 😕başka bi sebepten olabilir mi acaba bazen tek o göğsümü versemde yine öyle oluyor bi de 😕